Deficyty w sferze komunikacji są jednym z głównych kryteriów diagnostycznych zaburzeń ze spektrum autyzmu. Szansę na poprawę deficytów, a tym samym jakość komunikacji z uczniami ze spektrum autyzmu daje znajomość różnych sposobów komunikacji.
Adresaci kursu
Kurs jest adresowany do nauczycielek, nauczycieli, wychowawców, pedagogów szkolnych, dyrektorów szkół i placówek oświatowych. Szkolenie polecamy osobom, które chcą wykorzystać w pracy z uczniami metody i strategie terapeutyczne wspierające rozwój kompetencji komunikacyjnych.
Cele kursu
Kurs ma na celu prezentację podstawowych narzędzi do oceny mowy i komunikacji w ASD.
Trudności w funkcjonowaniu społecznym osób ze spektrum autyzmu
Zaburzenia porozumiewania się w obszarze komunikacji werbalnej i niewerbalnej
Metody i strategie terapeutyczne wspierające rozwój kompetencji komunikacyjnych
Praktyczne sposoby udanej komunikacji – przywołanie uwagi rozmówcy, budowanie pytań i odpowiedzi, pułapki wieloznaczności
Studium przypadku
Prowadząca
Liczba godzin
4 godziny dydaktyczne
Zapis
Zapis na kurs równoznaczny jest z dokonaniem wpłaty całości kwoty w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia
Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. Do całkowitego kosztu należy doliczyć koszt podróży trenera, więcej informacji pod adresem RADA PEDAGOGICZNA