Kwiecień 2025


Szkolenia i warsztatyKursy zawodowe
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 1.Zapisz się15
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 2.16
Akademia Sketchnotingu wersja PROZapisz się17
18
19
20
21
Akademia Sketchnotingu wersja PREMIUMZapisz się22
Jak to napisać, czyli struktura autorskiego programu nauczania (online)

Redukcja stresu i lęku u dzieci i młodzieży

Zapisz się23
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 1.Zapisz się24Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym – szkolenie podstawowe cz. 1.Zapisz się
25Kurs operator pilarek mechanicznych

Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym – szkolenie podstawowe cz. 2.

Zapisz się
Choreoterapia i muzykoterapia

Trener umiejętności społecznych TUS I i II stopnia cz. 1.

Zapisz się26
Trener umiejętności społecznych TUS I i II stopnia cz. 2.Zapisz się27
Akademia Sketchnotingu. Wersja PREMIUM

Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 2.

28
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 1.

Język empatii w szkole (nowość)

Zapisz się29
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 2.30

 


Maj 2025


Szkolenia i warsztatyKursy zawodowe
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 1.Zapisz się1
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 2.2
Akademia Sketchnotingu. Wersja PREMIUMZapisz się3
Akademia Sketchnotingu wersja PROZapisz się4
Sztuczna inteligencja w edukacji i terapii

Współdzielona praca w chmurze na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych

Zapisz się5
Praca z dziećmi i młodzieżą ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymiZapisz się6
Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży?Zapisz się7
Przebodźcowanie w przedszkolu i w szkole

Przeciwko agresji – gry i zabawy

Zapisz się8Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. Zapisz się
Świat sprytnego rysowaniaZapisz się9Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2.
TUS z bajkoterapią cz. 1. (nowość)Zapisz się10Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3.
TUS z bajkoterapią cz. 2. (nowość)11Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 4.
Jak uczyć weryfikowania informacji w Internecie

Pomysły na cyfrowe lekcje z cyfrowym pokoleniem uczniów

Bezpieczne poruszanie się w sieci. Praca z pokoleniem Alfa w szkole

Metody wspierające koncentrację u dzieci

Zapisz się12Kurs spawania

Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 1.

Zapisz się

Zapisz się

Akademia Sketchnotingu. Wersja PREMIUMZapisz się13Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 2.
Mnemotechniki – techniki szybkiego i efektywnego uczenia się

Samookaleczenia u dzieci i młodzieży – rozumienie i formy pomocy

Zapisz się14Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 3.
Kompetencje coachingowe nauczycielaZapisz się15Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 4.
Metody pracy z własnym stresem – zarządzanie emocjami, praca z ciałem, oddechem, techniki relaksacyjne

Kurs udzielania pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 1.

Zapisz się16Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 5.
TUS dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu cz. 1. (nowość) 

Kurs udzielania pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 2.

Zapisz się17Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 6.
TUS dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu cz. 2. (nowość)

Kurs udzielania pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 3.

Kurs udzielania pierwszej pomocy dla nauczycieli i pracowników oświatowych

Kurs udzielania pierwszej pomocy dla opiekunów w żłobku i klubie dziecięcym

Zapisz się18
Zostań Sketchnoterem, który efektywnie notuje, czarując słowem i obrazem

Współdzielona praca w chmurze na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych

Zapisz się19
Redukcja stresu i lęku u dzieci i młodzieży

Informacja zwrotna w nauczaniu i ocenianiu

Zapisz się20
Afazja dziecięca. Diagnoza, terapia i funkcjonowanie dziecka z afazją

Depresja u dzieci i młodzieży

Zapisz się21
Trening umiejętności poznawczych, czyli jak wspierać proces uczenia się

Dziecko wysoko wrażliwe w przedszkolu i w szkole

Zapisz się22Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1.Zapisz się
Akademia Sketchnotingu wersja PROZapisz się23Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2.
Kurs komunikacji wspomagającej i alternatywnej AAC I i II stopnia cz. 1.Zapisz się24Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3.
Kurs komunikacji wspomagającej i alternatywnej AAC I i II stopnia cz. 2.25
Budowanie autorytetu nauczyciela

Sztuczna inteligencja w pracy nauczyciela i w terapii

Zapisz się26
Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu

Język empatii w szkole (nowość)

Zapisz się27
Depresja u dzieci i młodzieży

Samookaleczenia u dzieci i młodzieży. Rozumienie i formy pomocy

Zapisz się28
Elementy integracji sensorycznej w codziennej pracy nauczycielaZapisz się29
Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalno – społeczną dzieci w wieku przedszkolnymZapisz się30
31

 


Czerwiec 2025


Szkolenia i warsztatyKursy zawodowe
Akademia Sketchnotingu wersja PROZapisz się1
Informacja zwrotna w nauczaniu i ocenianiuZapisz się2
Interwencja kryzysowa w szkoleZapisz się3
Pierwsza pomoc emocjonalna w szkole

Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży

Zapisz się4Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. Zapisz się
Jak podnieść efektywność kształcenia w kontekście egzaminów zewnętrznychZapisz się5Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2. 
Jak pomagać dzieciom i nastolatkom z fobią społecznąZapisz się6Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3. 
Warsztaty teatralneZapisz się7Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 4. 
Warsztaty teatralne

Akademia Sketchnotingu. Wersja PREMIUM

Zapisz się8
Matematyka inaczej – niekonwencjonalne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnymZapisz się9
Metody relaksacyjne oraz wyciszające w pracy z dziećmi z wykorzystaniem muzykoterapii

Metody wspierające koncentrację u dzieci

TUS dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu cz. 1. (nowość) 

Zapisz się10
Jak pracować z uczniem/uczennicą z zespołem Aspergera

Komunikacja z uczniem/uczennicą ze spektrum autyzmu

Zapisz się11
TUS dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu cz. 2. (nowość) 12