Luty 2025


Szkolenia i warsztatyKursy zawodowe

 

Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieżyZapisz się10Kurs spawaniaZapisz się
Metody pracy z uczniem z zespołem DownaZapisz się11
Praca z pokoleniem Alfa w szkoleZapisz się12
Dziecko wysoko wrażliwe w przedszkolu/szkole. Wskazówki do pracyZapisz się13
Kurs Terapeuta ręki I i II stopnia cz. IZapisz się14
Kurs Terapeuta ręki I i II stopnia cz. II15
Kurs Terapeuta ręki I i II stopnia cz. III16
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 1. (nowość)Zapisz się17Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 1.Zapisz się
Praca z dzieckiem/uczniem z FAS

Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 1. (nowość)

Zapisz się18Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 2.
Dyscyplina w grupie przedszkolnej (online)Zapisz się19Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 3.
Matematyka i myślenie wizualneZapisz się20Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 4.
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 1.Zapisz się21Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 5.
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 2.22
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 3.23
Sztuczna inteligencja w edukacji i terapiiZapisz się24
Przeciwko agresji – gry i zabawyZapisz się25
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 2. (nowość)26Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1.Zapisz się
Metody relaksacyjne oraz wyciszające w pracy z dziećmi z wykorzystaniem muzykoterapii

Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 2. (nowość)

Zapisz się27Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2.
Bez prac domowych. Jak wspierać uczniów szkoły podstawowej w samodzielnym uczniu się?Zapisz się28Kurs operator pilarek mechanicznych

Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3.

Zapisz się

 

 


Marzec 2025


Szkolenia i warsztatyKursy zawodowe
Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Warsztaty dla młodzieży cz. 1.Zapisz się1Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym – szkolenie uzupełniające

Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 4.

Zapisz się
Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Warsztaty dla młodzieży cz. 2.2
Sztuczna inteligencja w edukacji i terapii

Pomysły na cyfrowe lekcje z cyfrowym pokoleniem uczniów

Zapisz się3
Zadania nauczycieli związane z bezpieczeństwem uczniów

Dziecko wysoko wrażliwe w przedszkolu i w szkole

Zapisz się4
Bez prac domowych. Jak wspierać uczniów i uczennice szkoły podstawowej w samodzielnym uczniu się?

Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu

Jak pomagać dzieciom i nastolatkom z fobią społeczną

Zapisz się5
Współpraca z rodzicami. Budowanie dobrych relacji

Przebodźcowanie w przedszkolu i w szkole

Zapisz się6
Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalno – społeczną dzieci w wieku przedszkolnymZapisz się7
Kurs na kierownika wypoczynkuZapisz się8
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 1.Zapisz się9
Afazja dziecięca. Diagnoza, terapia i funkcjonowanie dziecka z afazjąZapisz się10Kurs spawaniaZapisz się
Metody wspierające koncentrację u dzieciZapisz się11
Mnemotechniki – techniki szybkiego i efektywnego uczenia sięZapisz się12
Redukcja stresu i lęku u dzieci i młodzieży

Samookaleczenia u dzieci i młodzieży – rozumienie i formy pomocy

Zapisz się13
Kurs na wychowawcę wypoczynku cz. 1.Zapisz się14
Kurs na wychowawcę wypoczynku cz. 2.15
Kurs na wychowawcę wypoczynku cz. 3.16
Współdzielona praca w chmurze na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnychZapisz się17
Skuteczne techniki regulacji emocji uczniów i uczennic w wieku 7 – 13 latZapisz się18
Jak podnieść jakość kształcenia w kontekście egzaminów zewnętrznych

Pierwsza pomoc emocjonalna w szkole

Zapisz się19Kurs operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1.Zapisz się
Komunikacja z uczniem ze spektrum autyzmu

Techniki wyciszające jako forma wspomagania dziecka nadruchliwego i nadwrażliwego

Zapisz się20Kurs operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2.
Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Warsztaty dla młodzieży cz. 1.Zapisz się21Kurs operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3.
Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Warsztaty dla młodzieży cz. 2.

Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 2.

22Kurs operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 4.
23
Pomysły na cyfrowe lekcje z cyfrowym pokoleniem uczniów

Sztuczna inteligencja w edukacji i terapii

Zapisz się24
Jak pomagać dzieciom i nastolatkom z fobią społeczną

Metody pracy z własnym stresem – zarządzanie emocjami, praca z ciałem, oddechem, techniki relaksacyjne

Zapisz się25
Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalno – społeczną dzieci w wieku przedszkolnymZapisz się26
Trening umiejętności poznawczych, czyli jak wspierać proces uczenia się?

Kompetencje coachingowe nauczyciela

Zapisz się27
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 1.Zapisz się28
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 2.29
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 3.30
Sztuczna inteligencja w edukacji i terapii

Współdzielona praca w chmurze na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych

Zapisz się31

 


Kwiecień 2025


Szkolenia i warsztatyKursy zawodowe
Współpraca z rodzicami. Budowanie relacji.Zapisz się1
Depresja u dzieci i młodzieży

Samookaleczenia u dzieci i młodzieży – rozumienie i formy pomocy

Komunikacja z uczniem/uczennicą ze spektrum autyzmu

Zapisz się2
Budowanie autorytetu nauczyciela

Dieta a rozwój dziecka

Elementy integracji sensorycznej w codziennej pracy nauczyciela

Zapisz się3
Metody relaksacyjne oraz wyciszające w pracy z dziećmi z wykorzystaniem muzykoterapiiZapisz się4
Kurs na kierownika wypoczynku

Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 1.

Zapisz się5
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 2.6
Informacja zwrotna w nauczaniu i ocenianiu

Pierwsza pomoc emocjonalna w szkole

Trening umiejętności poznawczych czyli jak wspierać proces uczenia się?

Zapisz się7
Jak pomagać dzieciom i nastolatkom z fobią społecznąZapisz się8
Interwencja kryzysowa w szkole

Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży?

Jak pracować z uczniem/uczennicą z zespołem Aspergera?

Zapisz się9
Kompetencje coachingowe nauczyciela

Przebodźcowanie w przedszkolu i w szkole

Przeciwko agresji – gry i zabawy

Zapisz się10
11
12
13