Listopad 2025
| Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
| 1 |
| 2 |
| Komunikacja z uczniem ze spektrum autyzmu | Zapisz się | 3 |
| Dziecko wysoko wrażliwe w przedszkolu i w szkole | Zapisz się | 4 |
| Wpływ mediów na psychikę i rozwój dziecka (priorytet MEN) | Zapisz się | 5 |
| Realizacja procedury Niebieskiej Karty w placówkach oświatowych | Zapisz się | 6 |
| 7 |
| 8 |
| 9 |
| 10 |
| 11 |
| 12 |
| Samookaleczenia u dzieci i młodzieży – rozumienie i formy pomocy | Zapisz się | 13 |
| Kurs Terapeuta ręki I i II stopnia cz. 1.
Komunikacja empatyczna (Porozumienie bez przemocy) w szkole (priorytet MEN) |
Zapisz się | 14 |
| Kurs Terapeuta ręki I i II stopnia cz. 2. | 15 |
| Kurs Terapeuta ręki I i II stopnia cz. 3. | 16 |
| Hejt w sieci – rozpoznawanie, przeciwdziałanie, reagowanie (priorytet MEN) | Zapisz się | 17 |
| Zapisz się | 18 |
| O rywalizacji i radzeniu sobie z porażką w okresie dorastania
Samookaleczenia u dzieci i młodzieży – rozumienie i formy pomocy |
Zapisz się | 19 |
| Przeciwko agresji – gry i zabawy | Zapisz się | 20 | Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym – szkolenie podstawowe cz. 1. | Zapisz się |
| Pomoc nauczyciela z cieniowaniem dzieci ze specjalnymi potrzebami cz. 1. | Zapisz się | 22 | Operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz.2. |
| Pomoc nauczyciela z cieniowaniem dzieci ze specjalnymi potrzebami cz. 2.
Terapia neurotaktylna cz. 2. (nowość) |
Zapisz się | 23 | Operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3. |
| Sztuczna inteligencja w edukacji i terapii (priorytet MEN) – online
Afazja dziecięca. Diagnoza, terapia i funkcjonowanie dziecka z afazją |
Zapisz się | 24 | Kurs spawania | Zapisz się |
| Skuteczne i efektywne uczenie się. Strategie dla ucznia i nauczyciela (priorytet MEN) | Zapisz się | 25 |
| Jak pomagać dzieciom i nastolatkom z fobią społeczną? | Zapisz się | 26 |
| Ocenianie ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (priorytet MEN)
Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalno – społeczną dzieci w wieku przedszkolnym |
Zapisz się | 27 |
| Kurs udzielania pierwszej pomocy dla nauczycieli EDB cz. 1. | Zapisz się | 28 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. | Zapisz się |
| Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Warsztaty dla młodzieży cz. 1. | Zapisz się | 29 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2. |
Grudzień 2025
| Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
| Jak chronić uczniów przed uzależnieniem cyfrowym? (priorytet MEN) | Zapisz się | 1 |
| Narzędzia oceniania kształtującego (priorytet MEN) | Zapisz się | 2 |
| Higiena cyfrowa w praktyce szkolnej (priorytet MEN) | Zapisz się | 3 |
| Trening umiejętności poznawczych, czyli jak wspierać proces uczenia się? | Zapisz się | 4 |
| Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Warsztaty dla młodzieży cz. 2. | 5 |
| Kurs opiekuna/instruktora szkolnej grupy teatralnej cz. 1. | Zapisz się | 6 |
| Kurs opiekuna/instruktora szkolnej grupy teatralnej cz. 2. | 7 |
| 8 |
| 9 |
| 10 |
| Nowoczesne metody nauczania języków obcych | Zapisz się | 11 |
| 12 |
| Matura z głową – jak się uczyć skutecznie, zarządzać sobą w czasie i radzić sobie ze stresem (nowość) | Zapisz się | 13 |
| Warsztaty tworzenia wianków świątecznych | Zapisz się | 14 |
| 15 |
| 16 |
| 17 |

