Maj 2025
Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
Budowanie autorytetu nauczyciela | Zapisz się | 26 | Kurs spawania | Zapisz się |
Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu | Zapisz się | 27 |
Depresja u dzieci i młodzieży Samookaleczenia u dzieci i młodzieży. Rozumienie i formy pomocy | Zapisz się | 28 |
Elementy integracji sensorycznej w codziennej pracy nauczyciela | Zapisz się | 29 |
Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalno – społeczną dzieci w wieku przedszkolnym | Zapisz się | 30 |
31 |
Czerwiec 2025
Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
Akademia Sketchnotingu wersja PRO | Zapisz się | 1 |
Informacja zwrotna w nauczaniu i ocenianiu | Zapisz się | 2 |
Interwencja kryzysowa w szkole | Zapisz się | 3 |
Pierwsza pomoc emocjonalna w szkole Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży | Zapisz się | 4 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. | Zapisz się |
Jak podnieść efektywność kształcenia w kontekście egzaminów zewnętrznych | Zapisz się | 5 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2. |
Jak pomagać dzieciom i nastolatkom z fobią społeczną | Zapisz się | 6 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3. |
Warsztaty teatralne | Zapisz się | 7 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 4. |
Warsztaty teatralne | Zapisz się | 8 |
Matematyka inaczej – niekonwencjonalne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym | Zapisz się | 9 |
Metody relaksacyjne oraz wyciszające w pracy z dziećmi z wykorzystaniem muzykoterapii | Zapisz się | 10 |
Jak pracować z uczniem/uczennicą z zespołem Aspergera | Zapisz się | 11 |
TUS dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu cz. 2. (nowość) | Zapisz się | 12 | Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym – szkolenie podstawowe cz. 1. |
Świat sprytnego rysowania | Zapisz się | 13 | Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym – szkolenie podstawowe cz. 2. |
Logorytmika cz. 1. | Zapisz się | 14 | Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym – szkolenie uzupełniające |
Logorytmika cz. 2. | 15 |
Język empatii w szkole (nowość) | Zapisz się | 16 |
Redukcja stresu i lęku u dzieci i młodzieży | Zapisz się | 17 |
Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży | Zapisz się | 18 |
19 |
Świat sprytnego rysowania | Zapisz się | 20 | Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. |
21 | Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2. |
22 | Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3. |
Sztuczna inteligencja w edukacji i terapii | Zapisz się | 23 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 1. |
Dokumentacja ucznia ze SPE | Zapisz się | 24 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 2. |
Komunikacja z uczniem/uczennicą ze spektrum autyzmu | Zapisz się | 25 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 3. |
Przebodźcowanie w przedszkolu i w szkole | Zapisz się | 26 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 4. |
Kurs udzielania pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 1. | Zapisz się | 27 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 5. |
Zabawy sportowe i muzyczne na koloniach i półkoloniach Kurs udzielania pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 2. | Zapisz się | 28 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 6. |
Kurs udzielania pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 3. | 29 |
30 | Kurs spawania | Zapisz się |
Lipiec 2025
Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
Akademia Sketchnotingu wersja PRO | Zapisz się | 1 |
TUS dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu cz. 1. (nowość) | Zapisz się | 2 |
TUS dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu cz. 2. (nowość) | 3 |
Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalno – społeczną dzieci w wieku przedszkolnym | Zapisz się | 4 |
Akademia Sketchnotingu. Wersja PREMIUM
| Zapisz się | 5 |
6 |
Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży | Zapisz się | 7 |
Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu | Zapisz się | 8 |
Afazja dziecięca. Diagnoza, terapia i funkcjonowanie dziecka z afazją | Zapisz się | 9 |