Marzec 2025
Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
Współdzielona praca w chmurze na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych | Zapisz się | 17 | Kurs spawania | Zapisz się |
Skuteczne techniki regulacji emocji uczniów i uczennic w wieku 7 – 13 lat | Zapisz się | 18 |
Jak podnieść jakość kształcenia w kontekście egzaminów zewnętrznych | Zapisz się | 19 | Kurs operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. | Zapisz się |
Komunikacja z uczniem ze spektrum autyzmu Techniki wyciszające jako forma wspomagania dziecka nadruchliwego i nadwrażliwego | Zapisz się | 20 | Kurs operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2. |
Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Warsztaty dla młodzieży cz. 1. | Zapisz się | 21 | Kurs operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3. |
Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Warsztaty dla młodzieży cz. 2. | 22 | Kurs operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 4. |
23 |
Pomysły na cyfrowe lekcje z cyfrowym pokoleniem uczniów | Zapisz się | 24 |
Jak pomagać dzieciom i nastolatkom z fobią społeczną | Zapisz się | 25 |
Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalno – społeczną dzieci w wieku przedszkolnym | Zapisz się | 26 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 1. | Zapisz się |
Trening umiejętności poznawczych, czyli jak wspierać proces uczenia się? | Zapisz się | 27 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 2. |
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 1. | Zapisz się | 28 | Kurs operator pilarek mechanicznych | Zapisz się |
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 2. | 29 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 4.. |
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 3. | 30 |
Sztuczna inteligencja w edukacji i terapii Współdzielona praca w chmurze na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych | Zapisz się | 31 | Kurs spawania | Zapisz się |
Kwiecień 2025
Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
Współpraca z rodzicami. Budowanie relacji. | Zapisz się | 1 |
Depresja u dzieci i młodzieży Samookaleczenia u dzieci i młodzieży – rozumienie i formy pomocy | Zapisz się | 2 |
Budowanie autorytetu nauczyciela Elementy integracji sensorycznej w codziennej pracy nauczyciela | Zapisz się | 3 |
Metody relaksacyjne oraz wyciszające w pracy z dziećmi z wykorzystaniem muzykoterapii | Zapisz się | 4 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 5. |
Kurs na kierownika wypoczynku | Zapisz się | 5 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 6. |
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 2. | 6 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 7.
|
Informacja zwrotna w nauczaniu i ocenianiu Pierwsza pomoc emocjonalna w szkole Trening umiejętności poznawczych czyli jak wspierać proces uczenia się? | Zapisz się | 7 |
Jak pomagać dzieciom i nastolatkom z fobią społeczną | Zapisz się | 8 |
Interwencja kryzysowa w szkole Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży? | Zapisz się | 9 |
Kompetencje coachingowe nauczyciela Przebodźcowanie w przedszkolu i w szkole | Zapisz się | 10 |
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 1. | Zapisz się | 11 |
Choreoterapia i muzykoterapia Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 2. | Zapisz się | 12 |
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 3. | 13 |
|
14 |
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 1. | Zapisz się | 15 |
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 2. | 16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
Jak to napisać, czyli struktura autorskiego programu nauczania (online) | Zapisz się | 23 |
24 | Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym – szkolenie podstawowe cz. 1. | Zapisz się |
25 | Kurs operator pilarek mechanicznych Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym – szkolenie podstawowe cz. 2. | Zapisz się |
Choreoterapia i muzykoterapia | Zapisz się | 26 |
Trener umiejętności społecznych TUS I i II stopnia cz. 2. | Zapisz się | 27 |
28 |
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 1. Język empatii w szkole | Zapisz się | 29 |
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 2. | 30 |
Maj 2025
Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 1. | Zapisz się | 1 |
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 2. | 2 |
3 |
4 |
Sztuczna inteligencja w edukacji i terapii Współdzielona praca w chmurze na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych | Zapisz się | 5 |
Praca z dziećmi i młodzieżą ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi | Zapisz się | 6 |
Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży? | Zapisz się | 7 |
Przebodźcowanie w przedszkolu i w szkole | Zapisz się | 8 |
9 |
TUS z bajkoterapią cz. 1. | Zapisz się | 10 |
TUS z bajkoterapią cz. 2. | 11 |
Jak uczyć weryfikowania informacji w Internecie | Zapisz się | 12 |
13 |
Mnemotechniki – techniki szybkiego i efektywnego uczenia się | Zapisz się | 14 |
Kompetencje coachingowe nauczyciela | Zapisz się | 15 |
Metody pracy z własnym stresem – zarządzanie emocjami, praca z ciałem, oddechem, techniki relaksacyjne | Zapisz się | 16 |
TUS dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu cz. 1. | Zapisz się | 17 |
TUS dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu cz. 2. | 18 |