Październik 2025
Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
O rywalizacji i radzeniu sobie z porażką w okresie dorastania | Zapisz się | 1 |
Narzędzia oceniania kształtującego (priorytet MEN)
Samookaleczenia u dzieci i młodzieży – rozumienie i formy pomocy |
Zapisz się | 2 |
Skuteczne i efektywne uczenie się. Strategie dla ucznia i nauczyciela (priorytet MEN) | Zapisz się | 3 |
Trener Umiejętności Społecznych TUS I i II stopnia – certyfikowany kurs trenerski cz. 1. | Zapisz się | 4 |
Trener Umiejętności Społecznych TUS I i II stopnia – certyfikowany kurs trenerski cz. 2. | 5 |
Jak chronić uczniów przed uzależnieniem cyfrowym? (priorytet MEN)
Afazja dziecięca. Diagnoza, terapia i funkcjonowanie dziecka z afazją |
Zapisz się | 6 |
Hejt w sieci – rozpoznawanie, przeciwdziałanie, reagowanie (priorytet MEN) | Zapisz się | 7 |
Bum bum rurki | Zapisz się | 8 |
Dziecko wysoko wrażliwe w przedszkolu i w szkole | Zapisz się | 9 |
Kurs udzielania pierwszej pomocy dla nauczycieli EDB cz. 1. | Zapisz się | 10 | Operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. | Zapisz się |
Kurs na kierownika wycieczek
Trener Umiejętności Społecznych TUS I i II stopnia – certyfikowany kurs trenerski cz. 3. |
Zapisz się | 11 | Operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2. |
Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu
|
Zapisz się | 13 |
14 |
Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalno – społeczną dzieci w wieku przedszkolnym | Zapisz się | 15 |
Jak chronić uczniów przed uzależnieniem cyfrowym? (priorytet MEN) | Zapisz się | 16 |
Narzędzia oceniania kształtującego (priorytet MEN) | Zapisz się | 17 | Kurs Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 1. | Zapisz się |
18 | Kurs Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 2. |
19 | Kurs Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 3. |
Komunikacja z uczniem ze spektrum autyzmu
Praca z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Zapisz się | 20 | Kurs spawania | Zapisz się |
Komunikacja empatyczna (Porozumienie bez przemocy) w szkole (priorytet MEN) | Zapisz się | 21 |
Kompetencje coachingowe nauczycieli | Zapisz się | 22 |
O rywalizacji i radzeniu sobie z porażką w okresie dorastania | Zapisz się | 23 | Kurs Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 4. |
Terapia neurotaktylna cz. 1. (nowość) | Zapisz się | 24 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. | Zapisz się |
Emisja głosu – podstawy warsztatu pracy głosem cz. 1. | Zapisz się | 25 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2. |
Emisja głosu – podstawy warsztatu pracy głosem cz. 2. | 26 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3. |
27 |
Ocenianie ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (priorytet MEN) | Zapisz się | 28 |
Hejt w sieci – rozpoznawanie, przeciwdziałanie, reagowanie (priorytet MEN)
Trening umiejętności poznawczych, czyli jak wspierać proces uczenia się? |
Zapisz się | 29 |
Notatki graficzne i myślenie wizualne w edukacji (priorytet MEN) | Zapisz się | 30 |
31 |
Listopad 2025
Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
1 |
2 |
Komunikacja z uczniem ze spektrum autyzmu | Zapisz się | 3 |
Dziecko wysoko wrażliwe w przedszkolu i w szkole | Zapisz się | 4 |
Wpływ mediów na psychikę i rozwój dziecka (priorytet MEN) | Zapisz się | 5 |
Realizacja procedury Niebieskiej Karty w placówkach oświatowych | Zapisz się | 6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Samookaleczenia u dzieci i młodzieży – rozumienie i formy pomocy | Zapisz się | 13 |
Kurs Terapeuta ręki I i II stopnia cz. 1.
Komunikacja empatyczna (Porozumienie bez przemocy) w szkole (priorytet MEN) |
Zapisz się | 14 |
Kurs Terapeuta ręki I i II stopnia cz. 2. | 15 |
Kurs Terapeuta ręki I i II stopnia cz. 3. | 16 |
17 |
Redukcja stresu i lęku u dzieci i młodzieży | Zapisz się | 18 |
O rywalizacji i radzeniu sobie z porażką w okresie dorastania
Samookaleczenia u dzieci i młodzieży – rozumienie i formy pomocy |
Zapisz się | 19 |
Przeciwko agresji – gry i zabawy | Zapisz się | 20 |
21 |
Terapia ręki III stopnia – Grafomotoryka
Pomoc nauczyciela z cieniowaniem dzieci ze specjalnymi potrzebami cz. 1. |
Zapisz się | 22 |
Pomoc nauczyciela z cieniowaniem dzieci ze specjalnymi potrzebami cz. 2. | 23 |
Sztuczna inteligencja w edukacji i terapii (priorytet MEN) – online | Zapisz się | 24 |
Skuteczne i efektywne uczenie się. Strategie dla ucznia i nauczyciela (priorytet MEN) | Zapisz się | 25 |
Jak pomagać dzieciom i nastolatkom z fobią społeczną? | Zapisz się | 26 |
Ocenianie ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (priorytet MEN) | Zapisz się | 27 |
28 |