Kwiecień 2025
Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 1. | Zapisz się | 15 |
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 2. | 16 |
Akademia Sketchnotingu wersja PRO | Zapisz się | 17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
Akademia Sketchnotingu wersja PREMIUM | Zapisz się | 22 |
Jak to napisać, czyli struktura autorskiego programu nauczania (online) | Zapisz się | 23 |
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 1. | Zapisz się | 24 | Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym – szkolenie podstawowe cz. 1. | Zapisz się |
25 | Kurs operator pilarek mechanicznych Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym – szkolenie podstawowe cz. 2. | Zapisz się |
Choreoterapia i muzykoterapia | Zapisz się | 26 |
Trener umiejętności społecznych TUS I i II stopnia cz. 2. | Zapisz się | 27 |
Akademia Sketchnotingu. Wersja PREMIUM | 28 |
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 1. | Zapisz się | 29 |
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 2. | 30 |
Maj 2025
Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 1. | Zapisz się | 1 |
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 2. | 2 |
Akademia Sketchnotingu. Wersja PREMIUM | Zapisz się | 3 |
Akademia Sketchnotingu wersja PRO | Zapisz się | 4 |
Sztuczna inteligencja w edukacji i terapii Współdzielona praca w chmurze na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych | Zapisz się | 5 |
Praca z dziećmi i młodzieżą ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi | Zapisz się | 6 |
Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży? | Zapisz się | 7 |
Przebodźcowanie w przedszkolu i w szkole | Zapisz się | 8 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. | Zapisz się |
Świat sprytnego rysowania | Zapisz się | 9 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2. |
TUS z bajkoterapią cz. 1. (nowość) | Zapisz się | 10 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3. |
TUS z bajkoterapią cz. 2. (nowość) | 11 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 4. |
Akademia Sketchnotingu. Wersja PREMIUM | Zapisz się | 13 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 2. |
Mnemotechniki – techniki szybkiego i efektywnego uczenia się Samookaleczenia u dzieci i młodzieży – rozumienie i formy pomocy | Zapisz się | 14 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 3. |
Kompetencje coachingowe nauczyciela | Zapisz się | 15 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 4. |
Zostań Sketchnoterem, który efektywnie notuje, czarując słowem i obrazem Współdzielona praca w chmurze na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych | Zapisz się | 19 |
Redukcja stresu i lęku u dzieci i młodzieży | Zapisz się | 20 |
Afazja dziecięca. Diagnoza, terapia i funkcjonowanie dziecka z afazją | Zapisz się | 21 |
Trening umiejętności poznawczych, czyli jak wspierać proces uczenia się | Zapisz się | 22 | Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. | Zapisz się |
Akademia Sketchnotingu wersja PRO | Zapisz się | 23 | Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2. |
Kurs komunikacji wspomagającej i alternatywnej AAC I i II stopnia cz. 1. | Zapisz się | 24 | Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3. |
Kurs komunikacji wspomagającej i alternatywnej AAC I i II stopnia cz. 2. | 25 |
Budowanie autorytetu nauczyciela | Zapisz się | 26 |
Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu | Zapisz się | 27 |
Depresja u dzieci i młodzieży Samookaleczenia u dzieci i młodzieży. Rozumienie i formy pomocy | Zapisz się | 28 |
Elementy integracji sensorycznej w codziennej pracy nauczyciela | Zapisz się | 29 |
Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalno – społeczną dzieci w wieku przedszkolnym | Zapisz się | 30 |
31 |
Czerwiec 2025
Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
Akademia Sketchnotingu wersja PRO | Zapisz się | 1 |
Informacja zwrotna w nauczaniu i ocenianiu | Zapisz się | 2 |
Interwencja kryzysowa w szkole | Zapisz się | 3 |
Pierwsza pomoc emocjonalna w szkole Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży | Zapisz się | 4 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. | Zapisz się |
Jak podnieść efektywność kształcenia w kontekście egzaminów zewnętrznych | Zapisz się | 5 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2. |
Jak pomagać dzieciom i nastolatkom z fobią społeczną | Zapisz się | 6 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3. |
Warsztaty teatralne | Zapisz się | 7 | Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 4. |
Warsztaty teatralne | Zapisz się | 8 |
Matematyka inaczej – niekonwencjonalne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym | Zapisz się | 9 |
Metody relaksacyjne oraz wyciszające w pracy z dziećmi z wykorzystaniem muzykoterapii | Zapisz się | 10 |
Jak pracować z uczniem/uczennicą z zespołem Aspergera | Zapisz się | 11 |
TUS dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu cz. 2. (nowość) | 12 |