Kwiecień 2025


Szkolenia i warsztatyKursy zawodowe
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 1.Zapisz się15
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 2.16
Akademia Sketchnotingu wersja PROZapisz się17
18
19
20
21
Akademia Sketchnotingu wersja PREMIUMZapisz się22
Jak to napisać, czyli struktura autorskiego programu nauczania (online)

Redukcja stresu i lęku u dzieci i młodzieży

Zapisz się23
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 1.Zapisz się24Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym – szkolenie podstawowe cz. 1.Zapisz się
25Kurs operator pilarek mechanicznych

Stosowanie środków ochrony roślin sprzętem naziemnym – szkolenie podstawowe cz. 2.

Zapisz się
 

Trener umiejętności społecznych TUS I i II stopnia cz. 1.

Zapisz się26
Trener umiejętności społecznych TUS I i II stopnia cz. 2.Zapisz się27
Akademia Sketchnotingu. Wersja PREMIUM

Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 2.

28
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 1.

Język empatii w szkole (nowość)

Zapisz się29
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 2.30

 


Maj 2025


Szkolenia i warsztatyKursy zawodowe
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 1.Zapisz się1
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 2.2
Akademia Sketchnotingu. Wersja PREMIUMZapisz się3
Akademia Sketchnotingu wersja PROZapisz się4
Sztuczna inteligencja w edukacji i terapii

Współdzielona praca w chmurze na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych

Zapisz się5
Praca z dziećmi i młodzieżą ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymiZapisz się6
Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży?Zapisz się7
Przebodźcowanie w przedszkolu i w szkole

Przeciwko agresji – gry i zabawy

 

Zapisz się8Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. Zapisz się
Świat sprytnego rysowaniaZapisz się9Kurs operator pilarek mechanicznych

Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2.

TUS z bajkoterapią cz. 1. (nowość)Zapisz się10Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3.
TUS z bajkoterapią cz. 2. (nowość)11Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 4.
Jak uczyć weryfikowania informacji w Internecie

Pomysły na cyfrowe lekcje z cyfrowym pokoleniem uczniów

Bezpieczne poruszanie się w sieci. Praca z pokoleniem Alfa w szkole

Metody wspierające koncentrację u dzieci

Zapisz się12Kurs spawania

Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 1.

Zapisz się

Zapisz się

Akademia Sketchnotingu. Wersja PREMIUMZapisz się13Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 2.
Mnemotechniki – techniki szybkiego i efektywnego uczenia się

Samookaleczenia u dzieci i młodzieży – rozumienie i formy pomocy

Zapisz się14Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 3.
Kompetencje coachingowe nauczycielaZapisz się15Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 4.
Metody pracy z własnym stresem – zarządzanie emocjami, praca z ciałem, oddechem, techniki relaksacyjne

Kurs udzielania pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 1.

Zapisz się16Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 5.
TUS osób ze spektrum autyzmu cz. 1. (nowość) 

Kurs udzielania pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 2.

Zapisz się17Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 6.
TUS osób ze spektrum autyzmu cz. 2. (nowość)

Kurs udzielania pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 3.

Kurs udzielania pierwszej pomocy dla nauczycieli i pracowników oświatowych

Kurs udzielania pierwszej pomocy dla opiekunów w żłobku i klubie dziecięcym

Zapisz się18
Zostań Sketchnoterem, który efektywnie notuje, czarując słowem i obrazem

Współdzielona praca w chmurze na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych

Zapisz się19
Redukcja stresu i lęku u dzieci i młodzieży

Informacja zwrotna w nauczaniu i ocenianiu

Zapisz się20
Afazja dziecięca. Diagnoza, terapia i funkcjonowanie dziecka z afazją

Depresja u dzieci i młodzieży

Zapisz się21
Trening umiejętności poznawczych, czyli jak wspierać proces uczenia się

Dziecko wysoko wrażliwe w przedszkolu i w szkole

Zapisz się22Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1.Zapisz się
Akademia Sketchnotingu wersja PROZapisz się23Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2.
Kurs komunikacji wspomagającej i alternatywnej AAC I i II stopnia cz. 1.Zapisz się24Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3.
Kurs komunikacji wspomagającej i alternatywnej AAC I i II stopnia cz. 2.

Kurs na kierownika wypoczynku

Zapisz się25
Budowanie autorytetu nauczyciela

Sztuczna inteligencja w pracy nauczyciela i w terapii

Zapisz się26
Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu

Język empatii w szkole (nowość)

Zapisz się27
Depresja u dzieci i młodzieży

Samookaleczenia u dzieci i młodzieży. Rozumienie i formy pomocy

Zapisz się28
Elementy integracji sensorycznej w codziennej pracy nauczycielaZapisz się29
Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalno – społeczną dzieci w wieku przedszkolnymZapisz się30
31

 


Czerwiec 2025


Szkolenia i warsztatyKursy zawodowe
Akademia Sketchnotingu wersja PROZapisz się1
Informacja zwrotna w nauczaniu i ocenianiuZapisz się2
Interwencja kryzysowa w szkoleZapisz się3
Pierwsza pomoc emocjonalna w szkole

Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży

Zapisz się4Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. Zapisz się
Jak podnieść efektywność kształcenia w kontekście egzaminów zewnętrznychZapisz się5Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2. 
Jak pomagać dzieciom i nastolatkom z fobią społecznąZapisz się6Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3. 
Warsztaty teatralne

Choreoterapia i muzykoterapia

Zapisz się7Operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 4. 
Warsztaty teatralne

Akademia Sketchnotingu. Wersja PREMIUM

Zapisz się8
Matematyka inaczej – niekonwencjonalne metody pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnymZapisz się9
Metody relaksacyjne oraz wyciszające w pracy z dziećmi z wykorzystaniem muzykoterapii

Metody wspierające koncentrację u dzieci

TUS dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu cz. 1. (nowość) 

Zapisz się10
Jak pracować z uczniem/uczennicą z zespołem Aspergera

Komunikacja z uczniem/uczennicą ze spektrum autyzmu

Zapisz się11
TUS dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu cz. 2. (nowość) 12