Luty 2025
Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży | Zapisz się | 10 | Kurs spawania | Zapisz się |
Metody pracy z uczniem z zespołem Downa | Zapisz się | 11 |
Praca z pokoleniem Alfa w szkole | Zapisz się | 12 |
Dziecko wysoko wrażliwe w przedszkolu/szkole. Wskazówki do pracy | Zapisz się | 13 |
Kurs Terapeuta ręki I i II stopnia cz. I | Zapisz się | 14 |
Kurs Terapeuta ręki I i II stopnia cz. II | 15 |
Kurs Terapeuta ręki I i II stopnia cz. III | 16 |
Maraton maturalny – język polski – poziom podstawowy cz. 1. (nowość) | Zapisz się | 17 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 1. | Zapisz się |
Praca z dzieckiem/uczniem z FAS Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 1. (nowość) | Zapisz się | 18 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 2. |
Dyscyplina w grupie przedszkolnej (online) | Zapisz się | 19 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 3. |
Matematyka i myślenie wizualne | Zapisz się | 20 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 4. |
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 1. | Zapisz się | 21 | Kurs operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC cz. 5. |
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 2. | 22 |
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 3. | 23 |
Sztuczna inteligencja w edukacji i terapii | Zapisz się | 24 |
Przeciwko agresji – gry i zabawy | Zapisz się | 25 |
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 2. (nowość) | 26 | Kurs operator frezarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. | Zapisz się |
Marzec 2025
Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Warsztaty dla młodzieży cz. 2. | 2 |
Sztuczna inteligencja w edukacji i terapii | Zapisz się | 3 |
Zadania nauczycieli związane z bezpieczeństwem uczniów | Zapisz się | 4 |
Bez prac domowych. Jak wspierać uczniów i uczennice szkoły podstawowej w samodzielnym uczniu się? | Zapisz się | 5 |
Współpraca z rodzicami. Budowanie dobrych relacji | Zapisz się | 6 |
Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalno – społeczną dzieci w wieku przedszkolnym | Zapisz się | 7 |
Kurs na kierownika wypoczynku | Zapisz się | 8 |
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 1. | Zapisz się | 9 |
Afazja dziecięca. Diagnoza, terapia i funkcjonowanie dziecka z afazją | Zapisz się | 10 | Kurs spawania | Zapisz się |
Metody wspierające koncentrację u dzieci | Zapisz się | 11 |
Mnemotechniki – techniki szybkiego i efektywnego uczenia się | Zapisz się | 12 |
Redukcja stresu i lęku u dzieci i młodzieży Samookaleczenia u dzieci i młodzieży – rozumienie i formy pomocy | Zapisz się | 13 |
Kurs na wychowawcę wypoczynku cz. 1. | Zapisz się | 14 |
Kurs na wychowawcę wypoczynku cz. 2. | 15 |
Kurs na wychowawcę wypoczynku cz. 3. | 16 |
Współdzielona praca w chmurze na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych | Zapisz się | 17 |
Skuteczne techniki regulacji emocji uczniów i uczennic w wieku 7 – 13 lat | Zapisz się | 18 |
Jak podnieść jakość kształcenia w kontekście egzaminów zewnętrznych | Zapisz się | 19 | Kurs operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 1. | Zapisz się |
Komunikacja z uczniem ze spektrum autyzmu Techniki wyciszające jako forma wspomagania dziecka nadruchliwego i nadwrażliwego | Zapisz się | 20 | Kurs operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 2. |
Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Warsztaty dla młodzieży cz. 1. | Zapisz się | 21 | Kurs operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 3. |
Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Warsztaty dla młodzieży cz. 2. | 22 | Kurs operator tokarki uniwersalnej – konwencjonalnej cz. 4. |
23 |
Pomysły na cyfrowe lekcje z cyfrowym pokoleniem uczniów | Zapisz się | 24 |
Jak pomagać dzieciom i nastolatkom z fobią społeczną | Zapisz się | 25 |
Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalno – społeczną dzieci w wieku przedszkolnym | Zapisz się | 26 |
Trening umiejętności poznawczych, czyli jak wspierać proces uczenia się? | Zapisz się | 27 |
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 1. | Zapisz się | 28 |
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 2. | 29 |
Udzielanie pierwszej pomocy dla nauczycieli przedmiotu EDB cz. 3. | 30 |
Sztuczna inteligencja w edukacji i terapii Współdzielona praca w chmurze na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych | Zapisz się | 31 |
Kwiecień 2025
Szkolenia i warsztaty | Kursy zawodowe |
Współpraca z rodzicami. Budowanie relacji. | Zapisz się | 1 |
Depresja u dzieci i młodzieży Samookaleczenia u dzieci i młodzieży – rozumienie i formy pomocy | Zapisz się | 2 |
Budowanie autorytetu nauczyciela Elementy integracji sensorycznej w codziennej pracy nauczyciela | Zapisz się | 3 |
Metody relaksacyjne oraz wyciszające w pracy z dziećmi z wykorzystaniem muzykoterapii | Zapisz się | 4 |
Kurs na kierownika wypoczynku | Zapisz się | 5 |
Maraton maturalny – matematyka – poziom podstawowy cz. 2. | 6 |
Informacja zwrotna w nauczaniu i ocenianiu Pierwsza pomoc emocjonalna w szkole Trening umiejętności poznawczych czyli jak wspierać proces uczenia się? | Zapisz się | 7 |
Jak pomagać dzieciom i nastolatkom z fobią społeczną | Zapisz się | 8 |
Interwencja kryzysowa w szkole Jak budować i rozwijać poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży? | Zapisz się | 9 |
Kompetencje coachingowe nauczyciela | Zapisz się | 10 |
11 |
12 |
13 |
|