Lateralizacja – jej istota dla rozwoju oraz konsekwencje zaburzeń
210 zł
SKU: OL_41540
Kategorie: Szkolenia dla nauczycieli, Warsztaty metodyczne
Rodzaj szkolenia: Stacjonarnie lub online
Ilość semestrów: 4 godziny dydaktyczne
Miejsce szkolenia: ul. H. Kołłątaja 5/3B | platforma ZOOM
Informacje:
Adresaci kursu
Kurs jest adresowany do nauczycielek i nauczycieli, logopedów, neurologopedów, pedagogów, psychologów oraz studentów i studentek kierunków pedagogicznych
Cele kursu
Celem szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy na temat lateralizacji i współpracy obu półkul mózgowych. Podczas szkolenia uczestnicy i uczestniczki poznają sposoby diagnozy i strategie terapeutyczne stosowane w przypadku zaburzonej lateralizacji.
Program kursu
- Lateralizacja – wprowadzenie
- Współpraca obupółkulowa
- Lateralizacja: przyczyny zaburzeń, etapy rozwoju
- Podtypy zaburzeń lateralizacji – charakterystyka i konsekwencje dla funkcjonowania dziecka
- Diagnoza lateralizacji: (i) – badanie lateralizacji wg R. Zazza, (ii) – badanie lateralizacji wg Z. Matejcka i Z. Zlaba
- Zalecenia do terapii
Prowadząca
Magdalena Kosiń – fizjoterapeutka, terapeutka z 20-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi z ASD, deficytami sensorycznymi i zespołami genetycznymi. Autorka książek nt. spektrum autyzmu: „Puzzle autyzmu – jak je ułożyć”, „Niedoskonała doskonałość”.
Liczba godzin
4 godziny dydaktyczne
Zapis
- Zapis na kurs równoznaczny jest z dokonaniem wpłaty całości kwoty w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia
- Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. Do całkowitego kosztu należy doliczyć koszt podróży trenera, więcej informacji pod adresem RADA PEDAGOGICZNA
email: [email protected]; tel. 512 085 200
Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy PL 87 1750 0012 0000 0000 3328 1177 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa kursu).