Kurs którego celem jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności do pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej.
Adresaci kursu
Nauczyciele żłobków, przedszkoli, klubów malucha, oddziałów przedszkolnych i innych form wychowania przedszkolnego, nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciele wspomagający, pedagodzy i psycholodzy szkolni, zainteresowani rodzice
Cele kursu
Uczestnicy:
poznają i zrozumieją istotę trudnych (odmiennych, nietypowych) zachowań dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
nabędą podstawową wiedzę i praktyczne umiejętności w pracy z dzieckiem z zaburzeniami SI
wzbogacą warsztat pracy o ćwiczenia i narzędzia wspomagając dzieci z mała koncentracją i nadmiernym ruchem.
Program kursu
Główne założenia i cele integracji sensorycznej.
Przyczyny zaburzeń.
Objawy zaburzeń integracji sensorycznej u małych dzieci.
Trudne zachowania dzieci wynikające z zaburzeń SI.
Dyspraksja – co to takiego.
Na jakie zachowania zwracać uwagę, kiedy podjąć terapię SI?
Jak pomóc w codziennym życiu dziecka.
Przykładowa sesja terapeutyczna
Liczba godzin
5 godzin dydaktycznych (od 17:00-22:00)
Zapis
Zapis na kurs równoznaczny jest z dokonaniem wpłaty całości kwoty w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia
Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. Do całkowitego kosztu należy doliczyć koszt podróży trenera, więcej informacji pod adresem RADA PEDAGOGICZNA