Dziewczyny i kobiety z ASD

210 

SKU: OL_41621 Kategorie: , , Rodzaj szkolenia: Stacjonarnie lub online Ilość semestrów: 4 godziny dydaktyczne Miejsce szkolenia: ul. H. Kołłątaja 5/3B | platforma ZOOM Informacje:

Adresaci kursu

Kurs jest adresowany do nauczycielek i nauczycieli, logopedów, neurologopedów, pedagogów, psychologów oraz studentów i studentek kierunków pedagogicznych

Cele kursu

Celem szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy na temat lateralizacji i współpracy obu półkul mózgowych. Podczas szkolenia uczestnicy i uczestniczki poznają sposoby diagnozy i strategie terapeutyczne stosowane w przypadku zaburzonej lateralizacji.

Program kursu

  1. Lateralizacja – wprowadzenie
  2. Współpraca obupółkulowa
  3. Lateralizacja: przyczyny zaburzeń, etapy rozwoju
  4. Podtypy zaburzeń lateralizacji – charakterystyka i konsekwencje dla funkcjonowania dziecka
  5. Diagnoza lateralizacji: (i) – badanie lateralizacji wg R. Zazza, (ii) – badanie lateralizacji wg Z. Matejcka i Z. Zlaba
  6. Zalecenia do terapii

Prowadząca

Magdalena Kosiń – fizjoterapeutka, terapeutka z 20-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi z ASD, deficytami sensorycznymi i zespołami genetycznymi. Autorka książek nt. spektrum autyzmu: „Puzzle autyzmu – jak je ułożyć”, „Niedoskonała doskonałość”.

Liczba godzin

4 godziny dydaktyczne

Zapis

Zapis na kurs równoznaczny jest z dokonaniem wpłaty całości kwoty w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia

Wpłatę należy dokonać na rachunek bankowy PL 87 1750 0012 0000 0000 3328 1177 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa kursu)

Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. Do całkowitego kosztu należy doliczyć koszt podróży trenera. W przypadku organizacji szkolenia dla rady pedagogicznej negocjujemy ceny. Więcej informacji pod adresem RADA PEDAGOGICZNA

Szczegóły: email: oswiata@lingwista.lublin.pl lub tel. 512 085 200.

Organizacja

Szkolenie online odbędzie się na platformie Zoom. W dniu poprzedzającym termin szkolenia otrzymacie Państwo od Nas link do spotkania na adres mailowy podany w zgłoszeniu.