Zobacz koszyk „Jak uczyć uczenia się?” został dodany do koszyka.
Metody pracy z własnym stresem – zarządzanie emocjami, praca z ciałem, oddechem, techniki relaksacyjne
390 zł
SKU: OL_43730
Kategorie: Samorozwój i pasje, Szkolenia dla nauczycieli, Wsparcie rodziców, Zajęcia dla młodzieży
Rodzaj szkolenia: Stacjonarne
Ilość semestrów: 6 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia: ul. H. Kołłątaja 5/3B, Lublin
Informacje:
Adresaci kursu
Osoby zainteresowane tematem chcące poznać naturę stresu i swoje indywidualne reakcje oraz szukające sposobów efektywnego radzenia sobie ze stresem
Cele kursu
Celem warsztatów jest zrozumienie natury stresu i poznanie swoich indywidualnych reakcji w sytuacjach trudnych. Szkolenie uczy zarządzania stresem i dostarcza konkretnych, praktycznych technik radzenia sobie ze stresem.
Program kursu
- Czym jest stres? Natura stresu.
- Rozpoznawanie objawów stresu.
- Siła przekonań i jej wpływ na reakcje.
- Myślenie w kategoriach Zagrożenie/Wyzwanie.
- Cykl skutecznego radzenia sobie ze stresem – samoświadomość, rozładowanie i regeneracja energii.
- Głębokie oddychanie.
- Trening progresywny Jakobsona – napinanie i rozluźnianie mięśni.
- Wizualizacja.
- Trening autogenny Schultza – skanowanie ciała.
- Mindfulness – ćwiczenie umiejętności pełnej koncentracji uwagi na bieżącej chwili.
- Work – life – balance – zarządzanie energią, budowanie siły i własnych zasobów.
- Sposoby zwalczania stresu.
Prowadząca
Monika Hiszpańska
Liczba godzin
6 godzin dydaktycznych
Zapis
Zapis na kurs równoznaczny jest z dokonaniem wpłaty całości kwoty w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia
Wpłatę należy dokonać na rachunek bankowy PL 87 1750 0012 0000 0000 3328 1177 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa kursu)
Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. Do całkowitego kosztu należy doliczyć koszt podróży trenera. W przypadku organizacji szkolenia dla rady pedagogicznej negocjujemy ceny. Więcej informacji pod adresem RADA PEDAGOGICZNA
Szczegóły: email: [email protected] lub tel. 512 085 200.
Organizacja
Szkolenie stacjonarne.