Zobacz koszyk „AutoCAD 2D” został dodany do koszyka.
Copywriting – narzędzie skutecznego e-sprzedawcy – stacjonarnie
4200 zł
SKU: OL_39347
Kategorie: Kursy zawodowe, Samorozwój i pasje
Rodzaj szkolenia: Stacjonarnie
Ilość semestrów: 24 godziny dydaktyczne
Miejsce szkolenia: ul. Krucza 4/3, Lublin
Informacje: Szkolenie realizujemy także na zamówienie firm.
Adresaci kursu
Szkolenie kierowane jest do osób, które zajmują się promocją w lokalnych firmach, albo prowadzą własną działalność gospodarczą, działów marketingu i wszystkich kreatywnych ludzi, którzy chcą rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie marketingu i promocji.
Szkolenie realizujemy również na zamówienie firm. Zapraszamy do kontaktu (tel. 512 085 200 lub email: [email protected])
Cele kursu
Podczas szkolenia będziemy pracować na przykładach związanych z konkretnymi branżami. Dzięki temu osoby uczestniczące w szkoleniu szybko przejdą od teorii do działania.
Zajęcia odbędą się w niewielkiej grupie (do 10 osób), co zapewni możliwość swobodnej rozmowy, zadawania pytań i dostosowania zaawansowania programu szkolenia do potrzeb uczestników szkolenia.
Program kursu
Dzień 1.
Wprowadzenie do copywritingu
Copywriting – najważniejsze zasady
Webwriting, czyli jak pisać teksty przeznaczone do Internetu
Grupy docelowe i persony
Jak formatować teksty przeznaczone do sieci
Jak pisać językiem korzyści? Kiedy bardziej skupić się na emocjach?
Najpopularniejsze formuły copywriterskie
Pisanie tekstu krok po kroku
Wezwanie do działania – Call To Action
Dzień 2.
Content marketing – ogólne założenia
Marketing S.A.V.E – nowa forma działań marketingowych
Jak dobrać tematykę tekstów?
Zasady tworzenia treści SEO Friendly – hasła kluczowe i linkowanie
Jak napisać skuteczny tekst:
- na media społecznościowe,
- na blog firmowy,
- do sklepu internetowego (opis kategorii, opis produktu, itp.),
- e-booka i poradnika,
- newslettera,
Naming i tworzenie haseł reklamowych
Dzień 3.
Narzędzia przydatne w pracy copywritera
Źródła pomocy językowej dostępne online
Tworzenie planu tekstu: mapy myśli, techniki narracji
Jak stworzyć plan contentowy dla marki
Copywriting w praktyce – tworzymy teksty po okiem trenera
Prowadząca
Anna Petynia – Kawa – absolwentka informacji naukowej i bibliotekoznawstwa ze specjalizacjami: kultura czytelnicza i medialna oraz teatrologia na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dziennikarka, copywriterka, przedsiębiorczyni, trenerka i pasjonatka teatru. Publikowała w wielu gazetach, m.in. „Ofensywie”, „Teatraliach” (2008-2016). Przez lata relacjonowała lubelskie i rzeszowskie życie teatralne i współtworzyła gazety („Fora Nova”, „Na stronie”) na festiwalach teatralnych. Stały współpracownik Letniej Akademii Filmowej w Zwierzyńcu. Na co dzień prowadzi agencję kreatywną AjPi Media, zajmuje się reklamą i marketingiem. Przez 7 lat prowadzenia własnej firmy współpracowała z instytucjami kultury (m.in. z Teatrem im. Wandy Siemaszkowej), wiodącymi markami na polskim rynku, firmami deweloperskimi i sieciami handlowymi.
Jako trenerka współpracuje zarówno z dużymi firmami szkoleniowymi, jak i pracuje indywidualnie z przedsiębiorcami, którzy chcą aktywnie tworzyć wizerunek swoich firm w mediach społecznościowych. Prowadzi zajęcia z zakresu marketingu internetowego, mediów społecznościowych oraz wizerunku w Internecie. Jest praktykiem, który od przeszło 6 lat kreuje wizerunek firm, instytucji. Odpowiadała przez ponad rok za kreowanie wizerunku miasta Rzeszowa na Instagramie.
Liczba godzin
24 godziny dydaktyczne
Zapis
Zapis na szkolenie równoznaczny jest w dokonaniem wpłaty zaliczki w wysokości 100 zł w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia
Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy PL 87 1750 0012 0000 0000 3328 1177 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa kursu)
Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. Do całkowitego kosztu należy doliczyć koszt podróży trenera
Szkolenie realizujemy również na zamówienie firm.
Szczegóły: email: [email protected] lub tel. 512 085 200.
Cena obowiązuje w przypadku grupy min 6 osób