Zobacz koszyk „Fizyka z Panem Zielonką czyli jak kształtować kompetencje w zakresie nauk przyrodniczych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym” został dodany do koszyka.
Deficyty w sferze komunikacji są jednym z głównych kryteriów diagnostycznych zaburzeń ze spektrum autyzmu. Szansę na poprawę deficytów, a tym samym jakość komunikacji z uczniami ze spektrum autyzmu daje znajomość różnych sposobów komunikacji.
Adresaci kursu
Kurs jest adresowany do nauczycielek, nauczycieli, wychowawców, pedagogów szkolnych, dyrektorów szkół i placówek oświatowych. Szkolenie polecamy osobom, które chcą wykorzystać w pracy z uczniami metody i strategie terapeutyczne wspierające rozwój kompetencji komunikacyjnych.
Cele kursu
Kurs ma na celu prezentację podstawowych narzędzi do oceny mowy i komunikacji w ASD.
Trudności w funkcjonowaniu społecznym osób ze spektrum autyzmu
Zaburzenia porozumiewania się w obszarze komunikacji werbalnej i niewerbalnej
Metody i strategie terapeutyczne wspierające rozwój kompetencji komunikacyjnych
Praktyczne sposoby udanej komunikacji – przywołanie uwagi rozmówcy, budowanie pytań i odpowiedzi, pułapki wieloznaczności
Studium przypadku
Liczba godzin
4 godziny dydaktyczne
Zapis
Zapis na kurs równoznaczny jest z dokonaniem wpłaty całości kwoty w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia
Wpłatę należy dokonać na rachunek bankowy PL 87 1750 0012 0000 0000 3328 1177 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa kursu)
Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. W przypadku organizacji szkolenia dla rady pedagogicznej negocjujemy ceny. Więcej informacji pod adresem RADA PEDAGOGICZNA
Szkolenie stacjonarne odbywa się w siedzibie organizatora: ul. H. Kołłątaja 5/3B, 20 – 006 LUBLIN
Szkolenie online prowadzimy na platformie ZOOM. W dniu poprzedzającym szkolenie otrzymują Państwo od Nas link do spotkania na adres mailowy podany w zgłoszeniu.
Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego