Instruktorzy, animatorzy, terapeuci, nauczyciele wychowania przedszkolnego, nauczyciele klas I – III, wychowawcy świetlic, studenci kierunków pedagogicznych i psychologicznych, zainteresowani
Cele kursu
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności pracy z muzyką i tańcem. Warsztaty dostarczają ciekawych metod i narzędzi do wykorzystania w codziennej pracy. W programie szkolenia znalazły się zagadnienia związane z relaksacją, kształtowaniem wyobraźni, koncentracją, pamięcią i koordynacją wzrokowo – ruchową.
Program kursu
Teoretyczne wprowadzenie do metody: definicja, nuty, zastosowanie, cele i efekty metody.
Integracja taneczno – ruchowa.
Przykłady zastosowania choreoterapii w pracy z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, starszymi i niepełnosprawnymi.
Sposoby konstruowania zajęć dla każdej grupy wiekowej z „problemami psycho-fizycznymi”. Przykładowe scenariusze zajęć – warsztaty.
Pomysł na kreatywne rozgrzewki oraz twórcze układy ruchowo – taneczne z rekwizytami.
Pomysły i zadania: „Jak zmęczyć dziecko/osobę z ADHD”.
Ruch – pozawerbalna forma komunikowania się, aktywizacja, integracja, zabawa. Praca z ciałem w przestrzeni i ruchu. Ćwiczenia w obszarze kształtowania: możliwości ruchowych, ruchowo – tanecznych, panowania nad emocjami, kontrolowania odruchów.
Zapis na kurs równoznaczny jest z dokonaniem wpłaty całości kwoty w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia
Wpłatę należy dokonać na rachunek bankowy PL 87 1750 0012 0000 0000 3328 1177 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa kursu)
Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. Do całkowitego kosztu należy doliczyć koszt podróży trenera. W przypadku organizacji szkolenia dla rady pedagogicznej negocjujemy ceny. Więcej informacji pod adresem RADA PEDAGOGICZNA
Szczegóły: email: oswiata@lingwista.lublin.pl lub tel. 512 085 200.