Zobacz koszyk „Animator czasu wolnego” został dodany do koszyka.
Social Media Marketing – Instagram, Facebook i narzędzia Google jako skuteczne narzędzia marketingu internetowego – stacjonarnie
2200 zł
SKU: OL_39350
Kategorie: Kursy zawodowe, Samorozwój i pasje
Rodzaj szkolenia: Stacjonarne
Ilość semestrów: 16 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia: ul. H. Kołłątaja 5/3B, 20-006 Lublin
Informacje: Szkolenie realizujemy także na zamówienie firm
Adresaci kursu
Szkolenie kierowane jest do osób, które zajmują się promocją w lokalnych firmach, albo prowadzą własną działalność gospodarczą, działów marketingu w firmach i wszystkich kreatywnych ludzi, którzy chcą rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie marketingu i promocji.
Szkolenie realizujemy również na zamówienie firm. Zapraszamy do kontaktu (tel. 512 085 200 lub email: [email protected])
Cele kursu
W czasie dwóch dni szkoleniowych proponujemy Państwu zajęcia praktyczno-teoretyczne, dzięki czemu będzie można przejść od razu od teorii do działania.
Będziemy pracować na przykładach związanych z branżą klienta. Dzięki temu osoby uczestniczące w szkoleniu szybko przejdą od teorii do działania.
Program kursu
Dzień I
Instagram i Facebook w Polsce – wprowadzenie
- Kto korzysta z Facebooka i Instagrama w Polsce?
- Jak działają algorytmy Instagrama i Facebooka?
Podejście strategiczne – planowanie działań
- Model SOSTAC
- Dobór i analiza grupy docelowej, persony marketingowe
- Dobór kanałów social media i określanie ich ról
- Przygotowanie kalendarza treści
- Dobór właściwych mierników sukcesu konta na Instagramie i Facebooku
Elementy skutecznej komunikacji na Facebooku
- Merytoryczne treści to podstawa Twojego sukcesu (content marketing)
- Poznaj formaty postów na Facebooku
- Jak przeprowadzić prawidłowo konkurs na Facebooku
- Twórz społeczności na grupach na Facebooku
- Dobre praktyki komunikacji na Facebooku
- Jakie narzędzia pomogą Ci tworzyć lepsze treści?
- Facebook Live – buduj zaangażowanie za pomocą live’ów
Analiza działań na Facebooku
- Analizuj na bieżąco statystyki Facebooka
- Tagowanie i skracanie linków
- Jak analizować działania na Facebooku?
Narzędzia dla administratorów
- Skorzystaj z aplikacji Facebook Business Suite
- Narzędzia do publikacji
- Narzędzia do analizy działań na Facebooku
Facebook Ads – jak prowadzić działania płatne na Facebooku i Instagramie
- Czym jest reklama na Facebooku/Instagramie?
- Czym różni się opcja Promuj post od menedżera reklam?
- Uruchom reklamę na Facebooku!
Analiza działań na Instagramie
- Statystyki postów i konta
- Mierzenie efektów pracy – czy mój Instagram jest efektywnie prowadzony?
Narzędzia przydatne w pracy nad kontem na Instagramie
- Narzędzia do tworzenia i edycji foto/video
- Narzędzia do tworzenia ciekawych relacji
- Narzędzia do zarządzania kontem, researchu hashtagów, analizy działań i repostowania
Profesjonalny profil na Instagramie
- Profesjonalne konto na Instagramie – jak powinno wyglądać?
- Przygotuj swój profil na Instagramie – BIO, wyróżnione relacje, o mnie
Skuteczna komunikacja na Instagramie
- Content marketing na Instagramie – treści komunikatów reklamowych
- Jakie treści tworzyć na Instagramie?
- Jak przygotować dobre video na Instagrama?
- Twórz angażujące relacje (stories)
- Wykorzystaj wyróżnione relacje
- Wspieranie sprzedaży działaniami na Instagramie
- Jak przeprowadzić angażujący konkurs na Instagramie
Pozyskiwanie obserwujących i zwiększanie zaangażowania fanów na profilu
- Budowanie zasięgów swojego profilu dzięki hashtagom
User-generated content
- Czym jest i dlaczego warto wykorzystywać user-generated content?
- Jak pozyskiwać user-generated content?
- Jak oceniać user-generated content?
Narzędzia Google (Google Trends, Key Word Planner, Google Analytics, Google Ads)
- Jak wykorzystać narzędzia Google do analizowania efektów działań w mediach społecznościowych?
- W jaki sposób sprawdzić, jakich informacji szukają internauci?
Prowadząca
Anna Petynia – Kawa – absolwentka informacji naukowej i bibliotekoznawstwa ze specjalizacjami: kultura czytelnicza i medialna oraz teatrologia na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dziennikarka, copywriterka, przedsiębiorczyni, trenerka i pasjonatka teatru. Publikowała w wielu gazetach, m.in. „Ofensywie”, „Teatraliach” (2008-2016). Przez lata relacjonowała lubelskie i rzeszowskie życie teatralne i współtworzyła gazety („Fora Nova”, „Na stronie”) na festiwalach teatralnych. Stały współpracownik Letniej Akademii Filmowej w Zwierzyńcu. Na co dzień prowadzi agencję kreatywną AjPi Media, zajmuje się reklamą i marketingiem. Przez 7 lat prowadzenia własnej firmy współpracowała z instytucjami kultury (m.in. z Teatrem im. Wandy Siemaszkowej), wiodącymi markami na polskim rynku, firmami deweloperskimi i sieciami handlowymi.
Liczba godzin
16 godzin zajęć dydaktycznych
Zapis
Zapis na szkolenie równoznaczny jest w dokonaniem wpłaty zaliczki w wysokości 100 zł w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia.
Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy PL 87 1750 0012 0000 0000 3328 1177 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa kursu)
Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. Do całkowitego kosztu należy doliczyć koszt podróży trenera,. Szkolenie realizujemy również na zamówienie firm.
Szczegóły: email: [email protected] lub tel. 512 085 200.
Cena obowiązuje w przypadku grupy min 6 osób
Zobacz też inne:
-
Operator tokarki uniwersalnej-konwencjonalnej
3200 zł Zobacz -
Social Media Marketing – Instagram, Facebook i narzędzia Google jako skuteczne narzędzia marketingu internetowego – online
1600 zł Zobacz -
Bezpieczeństwo i ochrona ludności- przepisy, zagrożenia i zasady postępowania
320 zł Zobacz -
BHP dla pracowników na stanowiskach robotniczych
220 zł Zobacz