Social Media Marketing – Instagram, Facebook i narzędzia Google jako skuteczne narzędzia marketingu internetowego – stacjonarnie
Social Media Marketing – Instagram, Facebook i narzędzia Google jako skuteczne narzędzia marketingu internetowego – stacjonarnie
2200 zł
SKU: OL_39350Kategorie: Kursy zawodowe, Samorozwój i pasje
Rodzaj szkolenia: Stacjonarne
Ilość semestrów: 16 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia: ul. H. Kołłątaja 5/3B, 20-006 Lublin
Informacje: Szkolenie realizujemy także na zamówienie firm
Szkolenie kierowane jest do osób, które zajmują się promocją w lokalnych firmach, albo prowadzą własną działalność gospodarczą, działów marketingu w firmach i wszystkich kreatywnych ludzi, którzy chcą rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie marketingu i promocji.
Szkolenie realizujemy również na zamówienie firm. Zapraszamy do kontaktu (tel. 512 085 200 lub email: oswiata.lingwista.studia@gmail.com)
Cele kursu
W czasie dwóch dni szkoleniowych proponujemy Państwu zajęcia praktyczno-teoretyczne, dzięki czemu będzie można przejść od razu od teorii do działania.
Będziemy pracować na przykładach związanych z branżą klienta. Dzięki temu osoby uczestniczące w szkoleniu szybko przejdą od teorii do działania.
Program kursu
Dzień I
Instagram i Facebook w Polsce – wprowadzenie
Kto korzysta z Facebooka i Instagrama w Polsce?
Jak działają algorytmy Instagrama i Facebooka?
Podejście strategiczne – planowanie działań
Model SOSTAC
Dobór i analiza grupy docelowej, persony marketingowe
Dobór kanałów social media i określanie ich ról
Przygotowanie kalendarza treści
Dobór właściwych mierników sukcesu konta na Instagramie i Facebooku
Elementy skutecznej komunikacji na Facebooku
Merytoryczne treści to podstawa Twojego sukcesu (content marketing)
Poznaj formaty postów na Facebooku
Jak przeprowadzić prawidłowo konkurs na Facebooku
Twórz społeczności na grupach na Facebooku
Dobre praktyki komunikacji na Facebooku
Jakie narzędzia pomogą Ci tworzyć lepsze treści?
Facebook Live – buduj zaangażowanie za pomocą live’ów
Analiza działań na Facebooku
Analizuj na bieżąco statystyki Facebooka
Tagowanie i skracanie linków
Jak analizować działania na Facebooku?
Narzędzia dla administratorów
Skorzystaj z aplikacji Facebook Business Suite
Narzędzia do publikacji
Narzędzia do analizy działań na Facebooku
Facebook Ads – jak prowadzić działania płatne na Facebooku i Instagramie
Czym jest reklama na Facebooku/Instagramie?
Czym różni się opcja Promuj post od menedżera reklam?
Uruchom reklamę na Facebooku!
Analiza działań na Instagramie
Statystyki postów i konta
Mierzenie efektów pracy – czy mój Instagram jest efektywnie prowadzony?
Narzędzia przydatne w pracy nad kontem na Instagramie
Narzędzia do tworzenia i edycji foto/video
Narzędzia do tworzenia ciekawych relacji
Narzędzia do zarządzania kontem, researchu hashtagów, analizy działań i repostowania
Profesjonalny profil na Instagramie
Profesjonalne konto na Instagramie – jak powinno wyglądać?
Przygotuj swój profil na Instagramie – BIO, wyróżnione relacje, o mnie
Skuteczna komunikacja na Instagramie
Content marketing na Instagramie – treści komunikatów reklamowych
Jakie treści tworzyć na Instagramie?
Jak przygotować dobre video na Instagrama?
Twórz angażujące relacje (stories)
Wykorzystaj wyróżnione relacje
Wspieranie sprzedaży działaniami na Instagramie
Jak przeprowadzić angażujący konkurs na Instagramie
Pozyskiwanie obserwujących i zwiększanie zaangażowania fanów na profilu
Budowanie zasięgów swojego profilu dzięki hashtagom
User-generated content
Czym jest i dlaczego warto wykorzystywać user-generated content?
Jak pozyskiwać user-generated content?
Jak oceniać user-generated content?
Narzędzia Google (Google Trends, Key Word Planner, Google Analytics, Google Ads)
Jak wykorzystać narzędzia Google do analizowania efektów działań w mediach społecznościowych?
W jaki sposób sprawdzić, jakich informacji szukają internauci?
Prowadząca
Anna Petynia – Kawa – absolwentka informacji naukowej i bibliotekoznawstwa ze specjalizacjami: kultura czytelnicza i medialna oraz teatrologia na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dziennikarka, copywriterka, przedsiębiorczyni, trenerka i pasjonatka teatru. Publikowała w wielu gazetach, m.in. „Ofensywie”, „Teatraliach” (2008-2016). Przez lata relacjonowała lubelskie i rzeszowskie życie teatralne i współtworzyła gazety („Fora Nova”, „Na stronie”) na festiwalach teatralnych. Stały współpracownik Letniej Akademii Filmowej w Zwierzyńcu. Na co dzień prowadzi agencję kreatywną AjPi Media, zajmuje się reklamą i marketingiem. Przez 7 lat prowadzenia własnej firmy współpracowała z instytucjami kultury (m.in. z Teatrem im. Wandy Siemaszkowej), wiodącymi markami na polskim rynku, firmami deweloperskimi i sieciami handlowymi.
Liczba godzin
16 godzin zajęć dydaktycznych
Zapis
Zapis na szkolenie równoznaczny jest w dokonaniem wpłaty zaliczki w wysokości 100 zł w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia.
Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy PL 87 1750 0012 0000 0000 3328 1177 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa kursu)
Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. Do całkowitego kosztu należy doliczyć koszt podróży trenera,. Szkolenie realizujemy również na zamówienie firm.
Szczegóły: email: oswiata@lingwista.lublin.pl lub tel. 512 085 200.