Social Media Marketing – Instagram, Facebook i narzędzia Google jako skuteczne narzędzia marketingu internetowego – stacjonarnie

2200 

SKU: OL_39350 Kategorie: , Rodzaj szkolenia: Stacjonarne Ilość semestrów: 16 godzin dydaktycznych Miejsce szkolenia: ul. H. Kołłątaja 5/3B, 20-006 Lublin Informacje: Szkolenie realizujemy także na zamówienie firm

Adresaci kursu

Szkolenie kierowane jest do osób, które zajmują się promocją w lokalnych firmach, albo prowadzą własną działalność gospodarczą, działów marketingu w firmach i wszystkich kreatywnych ludzi, którzy chcą rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie marketingu i promocji.

Szkolenie realizujemy również na zamówienie firm. Zapraszamy do kontaktu (tel. 512 085 200 lub email: oswiata.lingwista.studia@gmail.com)

Cele kursu

W czasie dwóch dni szkoleniowych proponujemy Państwu zajęcia praktyczno-teoretyczne, dzięki czemu będzie można przejść od razu od teorii do działania.

Będziemy pracować na przykładach związanych z branżą klienta. Dzięki temu osoby uczestniczące w szkoleniu szybko przejdą od teorii do działania.

Program kursu

Dzień I

Instagram i Facebook w Polsce – wprowadzenie

  • Kto korzysta z Facebooka i Instagrama w Polsce?
  • Jak działają algorytmy Instagrama i Facebooka?

Podejście strategiczne – planowanie działań

  • Model SOSTAC
  • Dobór i analiza grupy docelowej, persony marketingowe
  • Dobór kanałów social media i określanie ich ról
  • Przygotowanie kalendarza treści
  • Dobór właściwych mierników sukcesu konta na Instagramie i Facebooku

Elementy skutecznej komunikacji na Facebooku

  • Merytoryczne treści to podstawa Twojego sukcesu (content marketing)
  • Poznaj formaty postów na Facebooku
  • Jak przeprowadzić prawidłowo konkurs na Facebooku
  • Twórz społeczności na grupach na Facebooku
  • Dobre praktyki komunikacji na Facebooku
  • Jakie narzędzia pomogą Ci tworzyć lepsze treści?
  • Facebook Live – buduj zaangażowanie za pomocą live’ów

Analiza działań na Facebooku

  • Analizuj na bieżąco statystyki Facebooka
  • Tagowanie i skracanie linków
  • Jak analizować działania na Facebooku?

Narzędzia dla administratorów

  • Skorzystaj z aplikacji Facebook Business Suite
  • Narzędzia do publikacji
  • Narzędzia do analizy działań na Facebooku

Facebook Ads – jak prowadzić działania płatne na Facebooku i Instagramie

  • Czym jest reklama na Facebooku/Instagramie?
  • Czym różni się opcja Promuj post od menedżera reklam?
  • Uruchom reklamę na Facebooku!

Analiza działań na Instagramie

  • Statystyki postów i konta
  • Mierzenie efektów pracy – czy mój Instagram jest efektywnie prowadzony?

Narzędzia przydatne w pracy nad kontem na Instagramie

  • Narzędzia do tworzenia i edycji foto/video
  • Narzędzia do tworzenia ciekawych relacji
  • Narzędzia do zarządzania kontem, researchu hashtagów, analizy działań i repostowania

Profesjonalny profil na Instagramie

  • Profesjonalne konto na Instagramie – jak powinno wyglądać?
  • Przygotuj swój profil na Instagramie – BIO, wyróżnione relacje, o mnie

Skuteczna komunikacja na Instagramie

  • Content marketing na Instagramie – treści komunikatów reklamowych
  • Jakie treści tworzyć na Instagramie?
  • Jak przygotować dobre video na Instagrama?
  • Twórz angażujące relacje (stories)
  • Wykorzystaj wyróżnione relacje
  • Wspieranie sprzedaży działaniami na Instagramie
  • Jak przeprowadzić angażujący konkurs na Instagramie

Pozyskiwanie obserwujących i zwiększanie zaangażowania fanów na profilu

  • Budowanie zasięgów swojego profilu dzięki hashtagom

User-generated content

  • Czym jest i dlaczego warto wykorzystywać user-generated content?
  • Jak pozyskiwać user-generated content?
  • Jak oceniać user-generated content?

Narzędzia Google (Google Trends, Key Word Planner, Google Analytics, Google Ads)

  • Jak wykorzystać narzędzia Google do analizowania efektów działań w mediach społecznościowych?
  • W jaki sposób sprawdzić, jakich informacji szukają internauci?

Prowadząca

Anna Petynia – Kawa – absolwentka informacji naukowej i bibliotekoznawstwa ze specjalizacjami: kultura czytelnicza i medialna oraz teatrologia na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dziennikarka, copywriterka, przedsiębiorczyni, trenerka i pasjonatka teatru. Publikowała w wielu gazetach, m.in. „Ofensywie”, „Teatraliach” (2008-2016). Przez lata relacjonowała lubelskie i rzeszowskie życie teatralne i współtworzyła gazety („Fora Nova”, „Na stronie”) na festiwalach teatralnych. Stały współpracownik Letniej Akademii Filmowej w Zwierzyńcu. Na co dzień prowadzi agencję kreatywną AjPi Media, zajmuje się reklamą i marketingiem. Przez 7 lat prowadzenia własnej firmy współpracowała z instytucjami kultury (m.in. z Teatrem im. Wandy Siemaszkowej), wiodącymi markami na polskim rynku, firmami deweloperskimi i sieciami handlowymi.

Liczba godzin

16 godzin zajęć dydaktycznych

Zapis

Zapis na szkolenie równoznaczny jest w dokonaniem wpłaty zaliczki w wysokości 100 zł w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia.

Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy PL 87 1750 0012 0000 0000 3328 1177 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa kursu)

Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. Do całkowitego kosztu należy doliczyć koszt podróży trenera,. Szkolenie realizujemy również na zamówienie firm. 

Szczegóły: email: oswiata@lingwista.lublin.pl lub tel. 512 085 200.

Cena obowiązuje w przypadku grupy min 6 osób