Jak chronić dzieci/uczniów przed przemocą?

440 

SKU: OL_42954 Kategorie: , , Rodzaj szkolenia: Stacjonarne | online Ilość semestrów: 6 godzin dydaktycznych Miejsce szkolenia: ul. H. Kołłątaja 5/3B, Lublin | platforma ZOOM Informacje:

Adresaci kursu

Dyrektorzy i wicedyrektorzy szkół, wychowawcy, nauczyciele, pedagodzy, studenci kierunków pedagogicznych, pracownicy socjalni, pracownicy organizacji pozarządowych

Cele kursu

Celem szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy na temat przemocy oraz nabycie umiejętności rozpoznawania i reagowania na przemoc wobec dzieci/uczniów. Warsztaty dostarczą praktycznych narzędzi do pracy w codziennej pracy nauczyciela i nauczycielki.

Program kursu

  1. Wpływ przemocy (kryzysu) na rozwój i funkcjonowanie dziecka.
  2. Wychowanie bez przemocy.
  3. Definicja, formy i rodzaje przemocy.
  4. Strategie radzenia sobie przez dzieci z doznawaniem przemocy.
  5. Symptomy doznawanej przemocy.
  6. Kontakt z dzieckiem, rozmowa diagnostyczna i rozmowa wspierająca.
  7. Praca z dzieckiem pokrzywdzonym.
  8. Rozmowa interwencyjna z rodziną/ opiekunami dziecka.
  9. Zadania służb w sytuacji przemocy wobec dzieci (ustawa o przeciwdziałaniu przemocy domowej).
  10. Procedura Niebieskiej Karty – wybrane zagadnienia.
  11. Przykłady dobrych praktyk.

Prowadzący

Liczba godzin

6 godzin dydaktycznych

Zapis

Zapis na kurs równoznaczny jest z dokonaniem wpłaty całości kwoty w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia

Wpłatę należy dokonać na rachunek bankowy PL 87 1750 0012 0000 0000 3328 1177 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa kursu)

Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. Do całkowitego kosztu należy doliczyć koszt podróży trenera. W przypadku organizacji szkolenia dla rady pedagogicznej negocjujemy ceny. Więcej informacji pod adresem RADA PEDAGOGICZNA

Szczegóły: email: [email protected] lub tel. 512 085 200.

Organizacja

Szkolenie online odbędzie się na platformie Zoom. W dniu poprzedzającym termin szkolenia otrzymacie Państwo od Nas link do spotkania na adres mailowy podany w zgłoszeniu.