Zobacz koszyk „Suicydologia – ryzyko samobójcze i samobójstwa” został dodany do koszyka.
Elementy integracji sensorycznej w codziennej pracy nauczyciela
270 zł
SKU: OL_39622
Kategorie: Psychologia i wychowanie, Szkolenia dla nauczycieli, Warsztaty metodyczne
Rodzaj szkolenia: stacjonarnie
Ilość semestrów: 4 godziny dydaktyczne
Miejsce szkolenia: ul. H. Kołłątaja 5/3B, 20-006 Lublin
Informacje:
Szkolenie zwraca uwagę na problemy dzieci borykających się z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego. Jest uzupełnieniem wiedzy na ten temat.
Adresaci kursu
Kurs jest adresowany do nauczycielek i nauczycieli wychowania przedszkolnego i szkół podstawowych, opiekunek w żłobku i klubie dziecięcym, studentów kierunków pedagogicznych, zainteresowanych rozwojem dzieci
Cele kursu
Kurs ma na celu poznanie metod, jakimi można pomóc dzieciom z zaburzeniami SI w codziennych pracach i zabawach w przedszkolu i szkole.
Program kursu
1.Kilka słów o integracji sensorycznej.
2.Procesy samoregulacji, a obszary przetwarzania sensorycznego.
3.Cechy charakterystyczne dysfunkcji dotykowej, strategia postępowania.
4.Cechy charakterystyczne dysfunkcji przedsionkowej, strategia postępowania.
5. Cechy charakterystyczne dla zakłóceń priopriocepcji, strategia postępowania.
6 Cechy charakterystyczne dysfunkcji wzrokowych i słuchowych, strategia postępowania.
7.Podsumowanie i wnioski.
Prowadząca
Magdalena Tomaszewska – z wykształcenia jestem mgr fizjoterapii oraz terapeutą integracji sensorycznej drugiego stopnia.
Ukończyłam Uniwersytet Medyczny, Centrum Integracji Sensorycznej w w Warszawie oraz odbyłam szereg kursów. Pracowałam w placówkach oświatowych z oddziałami integracyjnymi oraz współpracowałam z niepublicznymi poradniami.
Prowadzenie terapii daje mi satysfakcję, a kiedy widzę jej efekty wiem, że jestem we właściwym miejscu. Jestem osobą otwartą i kreatywną, w warsztacie swojej pracy tworze autorskie narzędzia, które urozmaicają dzieciom terapię. W swoich szkoleniach chciałabym dzielić się wiedzą oraz doświadczeniem, związanym z integracją sensoryczną, widząc efekty i jakość swojej pracy.
Myślę, że gdy nauczyciele dowiedzą się, iż trudności dzieci wynikają z zakłóceń integracji sensorycznej i można je niwelować, ich praca będzie łatwiejsza i jeszcze efektywniej będą prowadzić proces kształcenia.
Liczba godzin
4 godziny dydaktyczne
Zapis
Zapis na kurs równoznaczny jest z dokonaniem wpłaty całości kwoty w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia
Wpłatę należy dokonać na rachunek bankowy PL 87 1750 0012 0000 0000 3328 1177 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa kursu)
Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. Do całkowitego kosztu należy doliczyć koszt podróży trenera. W przypadku organizacji szkolenia dla rady pedagogicznej negocjujemy ceny. Więcej informacji pod adresem RADA PEDAGOGICZNA
Szczegóły: email: [email protected] lub tel. 512 085 200.
Organizacja
Szkolenie online odbędzie się na platformie Zoom. W dniu poprzedzającym termin szkolenia otrzymacie Państwo od Nas link do spotkania na adres mailowy podany w zgłoszeniu.
Zobacz też inne:
-
Niegrzeczne dziecko czy dysfunkcje integracji sensorycznej?
250 zł Zobacz -
Elementy logorytmiki w pracy nauczyciela świetlicy
240 zł Zobacz -
Seplenienie (szereg ciszący, syczący i szumiący). Postępowanie logopedyczne
200 zł Zobacz -
Afazja dziecięca. Diagnoza, terapia i funkcjonowanie dziecka z afazją
230 zł Zobacz