Zobacz koszyk „Orientacja w przestrzeni osób z uszkodzonym wzrokiem” został dodany do koszyka.
Promocja szkoły/przedszkola w mediach społecznościowych
840 zł
SKU: OL_39832
Kategorie: Kursy zawodowe, Samorozwój i pasje, Szkolenia dla nauczycieli
Rodzaj szkolenia: online
Ilość semestrów: 8 godzin dydaktycznych
Miejsce szkolenia: platforma ZOOM
Informacje:
Adresaci kursu
Szkolenie kierowane jest do osób, które zajmują się promocją placówki w mediach społecznościowych, kreują markę szkoły/przedszkola oraz wszystkich kreatywnych ludzi, którzy chcą rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie marketingu i promocji.
Cele kursu
W czasie szkolenia proponujemy Państwu zajęcia praktyczno-teoretyczne, dzięki czemu będzie można przejść od razu od teorii do działania.
Będziemy pracować na przykładach związanych z branżą oświatową. Dzięki temu osoby uczestniczące w szkoleniu szybko przejdą od teorii do działania.
Program kursu
- Budowanie strategii i działania taktyczne w marketingu internetowym
- Planowanie kampanii online
- Projektowanie i optymalizacja www
- Analityka w oparciu o narzędzia Google
- Google i jego narzędzia – wykorzystanie w praktyce
- Google Ads w praktyce
- Facebook i Instagram – jak wykorzystać ich potencjał
- Facebook – ruch organiczny i płatny
- Monitoring i optymalizacja działań w social mediach
Prowadząca
Anna Petynia – Kawa – absolwentka informacji naukowej i bibliotekoznawstwa ze specjalizacjami: kultura czytelnicza i medialna oraz teatrologia na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dziennikarka, copywriterka, przedsiębiorczyni, trenerka i pasjonatka teatru. Publikowała w wielu gazetach, m.in. „Ofensywie”, „Teatraliach” (2008-2016). Przez lata relacjonowała lubelskie i rzeszowskie życie teatralne i współtworzyła gazety („Fora Nova”, „Na stronie”) na festiwalach teatralnych. Stały współpracownik Letniej Akademii Filmowej w Zwierzyńcu. Na co dzień prowadzi agencję kreatywną AjPi Media, zajmuje się reklamą i marketingiem. Przez 7 lat prowadzenia własnej firmy współpracowała z instytucjami kultury (m.in. z Teatrem im. Wandy Siemaszkowej), wiodącymi markami na polskim rynku, firmami deweloperskimi i sieciami handlowymi.
Liczba godzin
8 godzin zajęć dydaktycznych
Zapis
Zapis na szkolenie równoznaczny jest w dokonaniem wpłaty zaliczki w wysokości 100 zł w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia.
Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy PL 87 1750 0012 0000 0000 3328 1177 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa kursu)
Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. Do całkowitego kosztu należy doliczyć koszt podróży trenera, więcej informacji pod adresem RADA PEDAGOGICZNA
Szczegóły: email: [email protected] lub tel. 512 085 200.