nauczyciele i nauczycielki różnych przedmiotów, nauczyciele współorganizujący, studenci kierunków pedagogicznych
Cele kursu
zrozumienie pojęć i znaczenia samooceny i oceny koleżeńskiej
rozwijanie umiejętności projektowania narzędzi do samooceny i pomocy koleżeńskiej
doskonalenie umiejętności udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
wzmacnianie kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych w kontekście oceniania rówieśniczego
Program kursu
Samoocena i ocena koleżeńska – definicje, różnice i cele
Korzyści z wykorzystania samooceny ucznia i oceny koleżeńskiej w procesie uczenia się i nauczania
Projektowanie narzędzi służących samoocenie i ocenie koleżeńskiej
Informacja zwrotna w samoocenie i ocenie koleżeńskiej
Wykorzystanie samooceny i oceny koleżeńskiej w praktyce. Przykłady zastosowań na różnych zajęciach przedmiotowych i różnych etapach edukacyjnych
Liczba godzin
3 godziny dydaktyczne
Zapis
Zapis na kurs równoznaczny jest z dokonaniem wpłaty całości kwoty w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia
Wpłatę należy dokonać na rachunek bankowy PL 87 1750 0012 0000 0000 3328 1177 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa kursu)
Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. W przypadku organizacji szkolenia dla rady pedagogicznej negocjujemy ceny. Więcej informacji pod adresem RADA PEDAGOGICZNA
Szkolenie stacjonarne odbywa się w siedzibie organizatora: ul. H. Kołłątaja 5/3B, 20 – 006 LUBLIN
Szkolenie online prowadzimy na platformie ZOOM. W dniu poprzedzającym szkolenie otrzymują Państwo od Nas link do spotkania na adres mailowy podany w zgłoszeniu.
Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego