Copywriting – narzędzie skutecznego e-sprzedawcy – stacjonarnie

4200 

SKU: OL_39347 Kategorie: , Rodzaj szkolenia: Stacjonarnie Ilość semestrów: 24 godziny dydaktyczne Miejsce szkolenia: ul. Krucza 4/3, Lublin Informacje: Szkolenie realizujemy także na zamówienie firm.

Adresaci kursu

Szkolenie kierowane jest do osób, które zajmują się promocją w lokalnych firmach, albo prowadzą własną działalność gospodarczą, działów marketingu i wszystkich kreatywnych ludzi, którzy chcą rozszerzyć swoje umiejętności w zakresie marketingu i promocji.

Szkolenie realizujemy również na zamówienie firm. Zapraszamy do kontaktu (tel. 512 085 200 lub email: [email protected])

Cele kursu

Podczas szkolenia będziemy pracować na przykładach związanych z konkretnymi branżami. Dzięki temu osoby uczestniczące w szkoleniu szybko przejdą od teorii do działania.

Zajęcia odbędą się w niewielkiej grupie (do 10 osób), co zapewni możliwość swobodnej rozmowy, zadawania pytań i dostosowania zaawansowania programu szkolenia do potrzeb uczestników szkolenia.

Program kursu

Dzień 1.

Wprowadzenie do copywritingu

Copywriting – najważniejsze zasady

Webwriting, czyli jak pisać teksty przeznaczone do Internetu

Grupy docelowe i persony

Jak formatować teksty przeznaczone do sieci

Jak pisać językiem korzyści? Kiedy bardziej skupić się na emocjach?

Najpopularniejsze formuły copywriterskie

Pisanie tekstu krok po kroku

Wezwanie do działania – Call To Action

 

Dzień 2.

Content marketing – ogólne założenia

Marketing S.A.V.E – nowa forma działań marketingowych

Jak dobrać tematykę tekstów?

Zasady tworzenia treści SEO Friendly – hasła kluczowe i linkowanie

Jak napisać skuteczny tekst:

  • na media społecznościowe,
  • na blog firmowy,
  • do sklepu internetowego (opis kategorii, opis produktu, itp.),
  • e-booka i poradnika,
  • newslettera,

Naming i tworzenie haseł reklamowych

 

Dzień 3.

Narzędzia przydatne w pracy copywritera

Źródła pomocy językowej dostępne online

Tworzenie planu tekstu: mapy myśli, techniki narracji

Jak stworzyć plan contentowy dla marki

Copywriting w praktyce – tworzymy teksty po okiem trenera

Prowadząca

Anna Petynia – Kawa – absolwentka informacji naukowej i bibliotekoznawstwa ze specjalizacjami: kultura czytelnicza i medialna oraz teatrologia na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dziennikarka, copywriterka, przedsiębiorczyni, trenerka i pasjonatka teatru. Publikowała w wielu gazetach, m.in. „Ofensywie”, „Teatraliach” (2008-2016). Przez lata relacjonowała lubelskie i rzeszowskie życie teatralne i współtworzyła gazety („Fora Nova”, „Na stronie”) na festiwalach teatralnych. Stały współpracownik Letniej Akademii Filmowej w Zwierzyńcu. Na co dzień prowadzi agencję kreatywną AjPi Media, zajmuje się reklamą i marketingiem. Przez 7 lat prowadzenia własnej firmy współpracowała z instytucjami kultury (m.in. z Teatrem im. Wandy Siemaszkowej), wiodącymi markami na polskim rynku, firmami deweloperskimi i sieciami handlowymi.

Jako trenerka współpracuje zarówno z dużymi firmami szkoleniowymi, jak i pracuje indywidualnie z przedsiębiorcami, którzy chcą aktywnie tworzyć wizerunek swoich firm w mediach społecznościowych. Prowadzi zajęcia z zakresu marketingu internetowego, mediów społecznościowych oraz wizerunku w Internecie. Jest praktykiem, który od przeszło 6 lat kreuje wizerunek firm, instytucji. Odpowiadała przez ponad rok za kreowanie wizerunku miasta Rzeszowa na Instagramie.

Liczba godzin

24 godziny dydaktyczne

Zapis

Zapis na szkolenie równoznaczny jest w dokonaniem wpłaty zaliczki w wysokości 100 zł w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia

Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy PL 87 1750 0012 0000 0000 3328 1177 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa kursu)

Możliwość organizacji kursu w siedzibie Zamawiającego. Do całkowitego kosztu należy doliczyć koszt podróży trenera

Szkolenie realizujemy również na zamówienie firm.

Szczegóły: email: [email protected] lub tel. 512 085 200.

Cena obowiązuje w przypadku grupy min 6 osób